بهترین روش تمیز کردن هود

۱۸ خرداد ۱۳۹۸
پست شده در بلاگ
18 خرداد 1398 santana

فیلتر هود قلب آن است و بیشترین کثیفی را به خود جذب می کند. برخی از هود ها فیلتر آلومینیومی یا فلزی دارند، اگر از این نوع هود دارید بسته به میزان استفاده، می توانید فیلتر را هر ماه یا چند ماه یکبار بشویید.

یک راه آسان برای شستن فیلتر های فلزی استفاده از محلول جرم گیر فلزات است که می توانید به راحتی از مغازه ها یا فروشگاه اینترنتی بخرید. این محلول بدون ایجاد خوردگی، قطعات فلزی مانند آلومینیوم و استیل، برنج و … را جرم گیری می کند. کافیست فیلتر را درون یک سینی قرار داده و جرم گیر فلزی ضد چربی را روی شبکه های آن اسپری کنید. چربی ها بلافاصله شروع به جدا شدن از سطح فیلتر می کنند، بعد از 5 دقیقه فیلتر را بشویید و از نتیجه شگفت زده شوید. تست اولیه روی سطح و استفاده از دستکش را فراموش نکنید، فیلترهای متالیک را می توانید به آسانی در ماشین ظرف شویی هم بشویید.

هودهایی که خروجی هوا ندارند از فیلتر زغالی برای جمع آوری هوا استفاده می کنند. فیلترهای زغالی قابل شست و شو نیستند و با کثیف شدن، اثر خود را از دست می دهد بنابراین برحسب میزان استفاده از آن ها، باید هرچند ماه یک بار آن ها را تعویض کنید. فیلتر هایی از جنس الیاف هم، همین ویژگی را شامل می شوند.

، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرکت صنایع سانتانا اکنون پس از سالها تجربه ظرفیت تولیدات خود را در محصولات اجاق گاز و هود به بیش از چندهزار قطعه در سال ارتقاء بخشیده و تولیدات خود را به بیش از ۱۰۰ مدل مختلف در بازار عرضه می نماید. گروه صنعتی سانتانا با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین ماشین‌آلات روز و با نظارت دقیق مهندسان و کارشناسان فنی محصولات خود را با بالاترین کیفیت و مطابق با استانداردهای بین‌المللی و ملی تولید و در سطح کشور توزیع می‌کند.

شماره همراه مدیر فروش:
09351887858 (جلالی)
09125435688 (کریم‌زاده)
09128955117 (عباسی)

تلفن دفتر:

026-33360490
026-33360491

contact-section